2010. október 5., kedd

20. nap, Pereje - Fronfria, 36,5 km, 9 ora 40 perc

Reggel arra ebredtem, hogy csorog valami zacsko. Eloszor azt hittem, a mellettem alvo pasi zorog, de amikor ragcsalast hallottam, bizonyossa valt elottem, hogy az ejjeliszekrenyre helyezett kajaszacskomban bizony eger van. Felek az egerektol. Minden batorsagomat osszeszedtem, feloltoztem, kozben nehanyszor odacsaptam a zacskora, hogy legalabb a ragcsalast hagyja mar abba a kis dog. Megfogtam a zacskot az egyik szelenel, es elindultam kifele.Kozben az eger megprobalt kimaszni a zacskobol a masik szelen, de nem birt kijonni, csuszott a laba. Az eloszobaban ledobtam a zacskot a foldre, az eger meg elszaladt. Ekkor jott el eloszor az a pillanat, amikor beszelnem kellett valakivel. Felhivtam anyut, de szegeny sok erdemi informaciot nem tudott meg tolem azon kivul, hogy egy eger maszott a kajaszacskomba. Telefonalas utan felmentem a konyhaba, ott volt mar a mellettem alvo ember, akivel egyebkent mar tobbszor osszefutottunk, csak nem beszelunk kozos nyelvet. Atnezte a zacsko tartalmat, es megallapitotta, hogy az eger csak a csokis kekszet ragta meg. A nagy ijedseg utan idtam egy kamillateat, majd osszepakoltam. Mivel a bakancsom total vizes volt, ugy gondoltam, jo lesz bele a vizes zokni. Elotte jo vastagon bekremeztem a labamat. A svedekkel indultam, Johnra jo sokat vartunk, 8.20-kor indultunk, termeszetesen utolsonak. Az eso esett. Orultem, hogy Anders rabeszelt, hogy veluk menjek tovabb, mert elfogyott az erom. Azt mondjak a maratont futok, hogy minden fejben dol el, hat ezzel a caminoval is igy van valahogy. Ma kivetelesen a svedek vartak ram, es nem en rajuk. Mire vegetert a beton, es koves hegyi utra ertunk, az eso is elallt, sot, szivarvanyt is lattunk. Ketsegtelen, a mezeta utan kesz feludules volt a hegyek latvanya. Az utolso 10 km-t egy nemet lannyal, Chantallal tettuk meg, gondolom o is megunta az egyedul setalast. Fonfriaban a szallason osszefutottam 2 idos magyar holggyel, nagyon kedvesek voltak. Sot, Jozef, a nemet pasi is felbukkant, akit mar napok ota nem lattunk. :-) A vacsoranal mellettem ult egy olasz srac, aki 1,5 evet elt Magyarorszagon az elmondasa szerint, es alap szinten beszelt magyarul. A vacsora vegere elegge be volt csipva, akkor mar kicsit orultem, hogy nem kell tovabb tarsalognom vele. Szallas 8 Euro, vacsora 9 Euro, hazi kaja, boseges volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése