2010. szeptember 24., péntek

9. nap Belorado - Burgos, 52 km, 13,5 ora

Este elmentunk Carmennel peregrino menut enni, utoljara egyutt. Ugy dontott, hogy nem folytatja tovabb, Burgosba utazik a reggeli busszal, es a tovabbiakat meglatja. A sved sracok kuldtek neki sms-t, hogy Villafranca Montes de Ocaban vannak, 12 km-re tolunk, es masnapra Burgos a cel, es hogy mondja meg nekem, hogy maradjunk sms kapcsolatban. Carmen egesz este arrol kerdezett, hogy miert nem megyek Nemetorszagba dolgozni, sokkal jobban kereshetnek, meg par napig lakhatnek nalluk, amig nem tallalok magamnak lakast. Azt mondta, szerinte nem kell nagyobbelszantsag hozza, mint egyedul elindulni a caminora. Na ja, beszelgettubnk korabban az itthoni fizetesekrol. A szallas 5 Euro volt, megkerdeztek, hogy akarunk-e tobbet fizetni, es akkor csak 6 emeletes agy lenne a szobaban. nem akartunk. A 3. emeleten volt a szoba, es osszesen 3-an voltunk ejjel a szobaban, szemben a 6 agyas szobakkal, ahol 12-en. :-) Reggel koran keltem, osszepakoltam. Ujra egyedul keltem utra. Carmentol elkoszontem, a konthaban szurcsolgette a teajat. Atoleltuk egymast, es sirtunk mind a ketten. 7-15-kor elindultam. Ha szomoru vagyok, szeretek mozogni, segit. Igy csak mentem, mentem, egeszen Villafrancaig, ott kuldtem egy sms-t a sved sracoknak, akik azt irtak, hogy nemreg indultak meg csak el. 40 percettoltottem a telepulesen, kenyelnmesen megreggeliztem, aztan a kovetkezo 12 km-en csak mentem, mentem. Az ut szep volt, erdon at vezetett. San Juan de ortega-ban bementem a templomba, kivetelesen nyitva volt. Amikor kijottem, a sved sracok integettek lelkesen. Bevallom, azt hittem, elobb utolerem oket. Nagy oromkodes utan elkezdtek gyozkodni, hogy menjek veluk Burgosba. Mondtam, majd meglatom. Elindultunk. Utkozben vegig arrol gyozkodtek, hogy menjek Svedorszagba dolgozni, sokkal jobban elhetnek. Komolyan, mar wen ereztem hulyen magam, hogy miert is elek meg mindig Magyarorsazagon. Az utunkat vidaman folytattuk az utolso albergeig Burgos elott, ami vagy 20 km-re volt Burgostol. Dontottem, csinaltam mar eleg lokottseget az eletemben, megyek veluk Burgosba. Olyan volt ez, mint amikor biciklitura vegen kitalaltuk, hogy milyen mar, ha vonattal megyunk haza, menjunk bringaval. 180 km tekeres lett a vege. Mentunk, mentunk, majd talaltunk egy kis falut, ahol a fiuk meghivtak egy kavera es egy tortillas szendvicsre, ami akkora volt, hogy alig birtam megenni, pedig itt a caminon dupla annyit eszem, mint otthon. Egy ember odajott hozzank, es adott ringlo szilvat. Rengeteget nevettunk az uton, hogy mennyire nem vagyunk normalisak, kulonosen en. A sracok azt mondtak, hogy 8-ra akarnak Burgosba erni, en mondtam, hogy az csoda lenne. Hat nem tortent csoda. Utkozben elkezdett csikarni a hasam. Utana kitargyaltuk ezeket a dolgokat is, ekozben mar Burgos elovarosaban voltunk. 8.45 lett, mire elertunk egy alberget, baromi faradtan, de jo kedvuen. A hospitalero poenkodott, hogy mar nincs szallas, de mi ezt eloszor tenyleg elhittuk. Rossz vicc volt. A szallason ott volt az a 3 magyar srac is, akikrol mar sokat hallottam. A 6. emleten voltunk, mennyieselye volt, hogy pont veluk leszek egy szobaban? Szoval ok voltak azok, akik elindultak gyalog Magyarorszagrol penz nelkul, idonkent stoppoltak, hangszeren jatszanak, igy gyujtenek penzt, es tobbnyire satorban alszanak. Carmen meselt roluk napokkal ezelott.Fura, hogy ok meg joval elottunk jartak mar, de mindenutt tudtak roluk. :-) Tegnap sikeresen 1 orat toltottem a klotyon, ezert a net kimaradt. A tejeskave ringlo kombinacio nem volt jo otlet... Kivetelesen nagyon jol aludtam ejjel, csak hajnali 5-kor ebredtem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése