2010. szeptember 22., szerda

8. nap, Santo Domingo de la Calzada - Belorado 23,5 km, 5 ora

Ejjel a mellettem levo agy emeleten, azaz mellettem agy srac vagy ejfelig olvasott a fejlampajaval, alig birtam aludni tole. Reggel kakaszo ebresztett, ugyanis kakast es tyukot is tartottak a szallason. 7-kor keltunk, 8-kor a svedekkel elmentunk reggelizni egy barba, meghivtak ra minket. :) Ettem egy szendvicset, ittam egy ananaszlet (mas nem volt) es egy tejeskavet. 9-kor nyitott a katedralis, ahol 3.50 Eurot kellett fizetni, de meg akartam nezni, mert egy elo kakast es egy tyukot tartanak a templomban, amit 15 naponta cserelenek. Hogy miert is vannak ott az alattok, arrol majd otthon irok. :-) Bolondok azek a spanyolok, de nagyon birom oket. A svedek elore mentek, nem jottek be a katedralisba, de utolertuk oket, es egyutt mentunk tovabb, vegig beszelgettunk az uton. Az elso faluban megpihentunk, es ellattam az elso vizholyagomat. Minden faluban megalltunk, majd Belorado elott elbucsuztunk, mi utkozben nem alltunk meg pihenni, a svedek pedig tovabb mentek. Mi nem akartunk ma sokat gyalogolni, mert en is ki voltam tegnap, meg Carmen sipcsontja elkezdett fajni, es egyre rosszabb. Most Beloradoban vagyunk egy szallason, a kertben medence is van, en azonban szomoru vagyok, mert nagyon ugy nez ki, hogy bucsut kell vennem Carmentol, mert vagy oihenonapot tart, vagy csak par km-t akar gyalogolni a fajdalma miatt. A svedek meg vagy 10 km-rel elottem jarnak. Ez is a Camino...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése