2010. szeptember 24., péntek

10. nap, Burgos- Hontanas, 31.5 km, 9 óra

Reggel keson keltunk, mar azt hittem, 8-kor ki fognak dobni minket, de valahogy sikerult elhagyni a szallast 7.55-kor. A sracok bart kerestek, ahol reggelizhetnek, en meg meg akartam nezni a varost. Megbeszeltuk, hogy kulonvalunk, es en majd ugyis utolerem oket. A katedralis keson nyitott, azert csak kivulrol neztem meg, atsetaltam a hidon, es egy kicsit gyalogoltam a setaloutcan. 9.30-kor indultam Burgosbol, es alig ertem ki a varosbol, megpillantottam, a sved banyaszfiuk hatizsakjat, meg a rajuk aggtott sok vizes ruhat. Amikor megejuk ertem, koszontem, hogy Buen camino, mire majdnem visszakoszontek, de rajottek, hogy en vagyok. :-) Egyutt folytattuk az utunkat. Ma azert joval faradtabb voltam, ami azt hiszem ertheto is a tegnapi nap utan. Minden faluban megalltunk, pihentunk egy kicsit. Birom a sracokat, hasonlo a humoruk, mint az enyem, meg komoly temakrol is el lehet veluk beszelgetni. Utkozben meg idonkent Metallicat hallgatunk, vagy mai slagereket. :-) Carmen irt nekunk, hazamegy, a ferje eljott erte. Remeltuk, hogy folytatni fogja Leontol, 1 het pihenes utan. Talan igy kellett lennie... Mindannyian sajnaltuk, mert nagyon megszerettuk ot. Ez a mai olyan laza nap volt, bar hajtottam a fiukat, nem hagytam pihenni, hogy koran megerkezzunk. Ok meg nem ertettek engem, miert kell sietni, ok elvezni akarjak a napsutest, ezert gyalogolnak este 8-ig. Ma is sokat nevettunk, a domboldalrol elkezdtunk lefele saladni a hatizsakkal, botokkal, vizholyagos labbal. 5-re erkeztunk meg. Most kicsit morcik ram, de nem komolyan, mert mit lehet csinalni, amikor az ember nem gyalogol. Mennem kell, a sracok hivnak enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése