2010. október 13., szerda

27. nap, Negreia- Olveiroa, 33 km, 9 óra

Reggel sokaig keszulodtunk, utana elmentunk reggelizni egy barba, majd 9 korul indultunk utnak. Kodos, felhos ido volt, hamarosan elkezdett szitalni az eso. Folytatodott a tegnapi dimbes-dombos taj, idonkent tehenek legeltek az ut mellett, nehol meg tragyat szortak szet a foldeken, ezeken a reszeken jo budos volt. Az elso pihenonkon, egy barban a nemetek egy panzioban foglaltak szallast 3 fore. Altalaban a nemetek haladtak elol, enm eg mogottuk kicsit lemaradva. Egyreaszt mer nekem tul gyors volt a tempojuk, masreszt meg csak a bolond nem latta, hogy ok is egy camino parocska lettek, egy ujabb ertelmetlen kapcsolat, vagy egy camino romanc, ki tudja. Mindenesetre a sracokkal mar napokkal korabban azon poenkodtunk, hogy Jozef most koveti el harmadszor ugyanazt a hibat, megint majd jon a baba, es Chantal lesz a 3. felesege. Ebedkor egy barba ertunk, ahol szerettem volna enni valamit, de meg egy tisztesseges szendvicset sem tudtak adni, meg igazi kavejuk sem volt, igy ittam egy kolat, amit egyebkent nem szeretek. Este 6-kor megerkeztunk a panzioba, 18 Euro volt, 3 agy a szobaban, furdoszobaval, tiszta, rendezett. A nemetek rogton ivaszattal kezdtek, en lezuhanyoztam es mostam addig. Este 8 utan elmentunk a helyi barba enni, itt kivetelesen nem lehetett valasztani semmilyen etelt, a menu teszta, majd csirke sult krumplival volt. Nem ez volt eletem eddigi legjobb etele, az teny, viszont "csak" 8.50 Euroba kerult.
Ma ereztem eloszor azt, hogy eleget gyalogoltam. Az eredeti tervem az volt, hogy Fisterrabol vosszagyalogolok Santiagoba, de nem volt kedvem megint ugyanazon a tajon vegigmenni. Ugy dontottem, hogy Chantallal tartok Muxiaba, bar fogalmam sincs, miert mennek az emberek Muxiaba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése