2010. október 7., csütörtök

23. nap, Hospital da Cruz - Melide, 28,5 km, 7,5 ora

Tegnap este Anders spray-evel fujtam be magam a poloskak ellen, de megint lett 2 ujabb csipesem. Egyebkent jol aludtam az ejjel. Keson keltunk, es 8 orakor utolsonak hagytuk el a szalast. Nem reggeliztunk, es Johnnal allandoan ehesek vagyunk, de Anders kegyetlen volt, es nem engedett minket eleg sokaig megallni, de 7 km utan addig nyafogtam, mig megalltunk John legnagyobb oromere egy barnal. Ittam egy kavet es ettem egy szendvicset. Boltot megint nem lattam, pedig csak kenyer kellett volna megint... Mikor utnak indultunk, esett az eso, de hamarosan kisutott a nap, es ismert lttunk szivarvanyt. A tovabbiakban idonkent sutott a nap, idonkent felhok takartak el a napot, nem volt tul meleg, idealis turaido volt. A svedek hamarosan megalltak, hogy a levegyek a poncsojukat, es Anders mondta nekem, hpgy menjek elore, mert ugyis lassu vagyok. Na, ebbol az lett, hogy 17 km-t setaltam egyedul. Azt mondtam magamban, hogy addig nem allok meg, mig meg nem lesz a mai 20 km, utana viszont az elso barnal megallok. Igy a mai 21. km-nel megalltam, es 20 percet vartam, mire a sracok utolertek. Kozos dontes alapjan Melideben szalltunk meg. A sarga jeleket elvesztettuk, talalomra mentunk valamerre, majd probaltuk kideriteni, hogy merre van az albergue, de valami regi epulethez iranyitottak, ami lehet, hogy egykor albergue volt, de most inkabb valami raktarepulethez hasonlitott. Ugy dontottunk, hogy akkor folytatjuk az utunk, es megprobaltuk megtalalni a caminot. Ez sikerult is, meg az alberguet is megtalaltuk, a hivatalos, ami 3 Euroba kerul, tele volt, egy privatban szalltunk meg, ami viszont 12 Euro. Anders szerint ez rablas, es ezzel en is egyetertettem. 12 emberre van 1 zuhanyzo es 1 wc. A szobaban egy harpia idos francia no fogadott, aki nekunk es a velunk egyutt erkezo spanyol fiataloknak azt magyarazta kiabalva, hogy este 10 utan csend legyen, es ezt nem keri, hanem ezt felszolito modban mondta. Amikor kiment, jol kifiguraztuk. Csak tudnam, hogy az ilyen miert nem megy hotelbe. Ma vegre jol kineteztem magam, potoltam a blogbejegyzeseim, majd jol bevasaroltam. Alig vettem par kajat, es megint tobb kiloval nehezebb a taskam. :-( Elmentunk egy etterembe, ahol a pincer holgy nem beszelt angolul, szoval talalomra rendeltunk valamit a menuhoz, ami itt 12 Euro volt. Halaszlevet ettunk sult hallal. Persze ezt csak utolag tudtuk meg, mert lovesunk sem volt, hogy mit rendeltunk. En az egeszbol csak a levest ertettem. Ma sem engedtek fizetni a fiuk. pedig en probalkoztam. John vacsora kozben megint megjegyezte, hogy hamarosan elvalnak utjaink, beszelgetnunk kellene, de mi csak csendben ettunk, mert vadasztuk a sult hal szalkait. Utana persze megint jokat nevettunk, foleg amikor a mellettunk vacsorazo "kedves" szobatarsunk kerult szoba.

2 megjegyzés:

  1. Melóban épp rádiót hallgatok, és egy áldott állapotban lévő munkatársad küldött otthonról minden OMSZ dolgozónak egy Lady Gaga számot! Gondoltam közvetítem, ha már írtad, hogy hiányzik a mentőzés!

    Tarts ki, drukkolunk nagyon!

    Peti

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Timi!
    Már nincs sok hátra...

    Edit

    VálaszTörlés