2010. szeptember 30., csütörtök

16. nap, Leon - Hospital de Orbigo, 36 km, 9 ora

Esperanza- remeny

Reggel mire felkeltem (6.45), Dora mar el is ment. A tegnapi szallas donativo volt, es kaptunk reggelit, tejeskavet es lekvaros kenyeret, kortet. 7.45-kor indultam utnak, hosszan mentem egyedul. Leon kulvarosabol kinszenvedes volt kijutni, sot, Virgen del Caminoig, ami 6 km-re van tole, egybe volt epulve Leonnal, autok, varosi zaj, kesz megvaltas volt, amikor vegre a hosszabb utat valasztva a pusztasagba vezetett az ut. Kicsit borus volt az ido, talan ma ezert volt enyhebb a reggel. 4 ora gyaloglas utan utolertem a sved sracokat, tegnap csak sms kapcsolatban voltunk, es nem tudtam, hogy nekik ma mi a cel, de kiderult, ugyanaz, mint nekem. Delben 1 ora pihenot tartottam, a jatszoteren leultunk enni nehany egyebb zarandok tarsasagaban. Odajott hozzank egy fekete macska, szerintem minden zarandoktol kajat szokott kunyizni, mert rutinosan jart padrol padra, tobb-kevesebb sikerrel. A fiuk elobb elindultak, en a ket nagy szendvicsem melle meg elfogyasztottam egy barackot, es a frissen vasarolt szollomet. Nem tudom, miert, itt nem nagyon arulnak szollot. Ujabb 2 ora gyaloglas utan utolertem ismet a svedeket, sot, le is hagytam. Az egyhazi szallasra jottem, es rogton osszefutottam Daviddel. Majd a svedek is megerkeztek. Zuhanyoztam, mostam, teregettem, vacsoraztam, es jottem a gephez, 2 nap net nelkul, mar elvonasi tuneteim voltak ;-), amikor egy magyar srac es lany jelent meg, sot, az elebb a magyar srac jott ide, hogy van itt egy masik magyar lany is. Szoval eddig 12 a magyarok szama, akikkel talakoztam. :-) Irt Carmen e-mailt, mindjart el is olvasom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése