2010. szeptember 30., csütörtök

15. nap, Reliegos-Leon, 25 km, 7 ora

Huelga general- altalanos sztrajk

Reggel 7.45-kor indultam, indulas elott talalkoztam Daviddal, a spanyol sraccal, kerdezte, hogy mi tortent a svedekkel, hogy meg mindig alszanak. Egyedul indultam utnak, a felkelo nap fenyeben. Ma nem volt olyan hideg, mint az elmult napokban, azert jol jonne egy kesztyu. Otthon be is akartam tenni a futos kesztyumet, de az biza otthon maradt. 1,5 ora bekes, nyugost gyaloglas utan belefutottam a japan sracba, amint epp a libakat nezte. Bevallom, farasztott, mivel melyebb beszelgetest nem lehetett vele folytatni, mert nem beszel angolul. Igy egy udvarias mosoly utan otthagytam a libakkal. 2,5 ora gyaloglas utan megalltam egy falu elott egy pihenohelyen, mivel nem talaltam nyitva boltot, meg a pihenohely elotti bar is zarva volt a sztrajk miatt. Mivel semmi kajam nem volt, gondoltam felelem a maradek mazsolakeszletem. Nem volt kedvem keresni egy nyitva levo bart, es ott enni, mert az elmult napokban kicsit tulkoltekeztem magam. Kis ido mulva mindenki elkoszont, csak en maradtam, majd megjelent a japan srac, leult velem szemben, elkezdett reggelizni, kozben meg magyarazott valamit, amibol persze semmit nem ertettem. Ekkor jelent meg Dora, gyorsan csatlakoztam is hozza. Egy kozeli barban ittunk egy kavet, meg pisiszunetet tartottunk, ez utobbi nalam nyomosabb ok volt a barlatogatasra. Vele mentem tovabb, es utkozben ugy dontottem, hogy nem megyek tovabb, elmegyek vele a leoni bencesek altal fenntartott alberguebe, ami egesz kozel van a katedralishoz. Leon kulvarosaban bevasaroltunk egy jo nagy elelmiszeruzletben, volt vagy 4 kg, amit vettem, ereztem is a hatamon... De vegre zoldseghez es gyumolcshoz jutottam. :) Ebed, zuhanyzas, mosas utan elmentem szetnezni a varosban, megneztem a katedralist, majd eltevedtem, kovetni akartam a sarga jeleket, de eltuntek. Aztan kilyukadtam a San Izidor templomnal, ha jol irom, onnan meg epp visszafele tartottam az elbuergebe, amikor David jott velem szembe. Ugy dontottam, hogy elmegyek misere a fentebb emlitett, a varos szentjerol elnevezett templomba. Mise utan zarandokaldas is volt, en el akartam menni, de eselytelen volt, angolul is elmondta a papa, hogy a zarandokok menjenek elore, es valljuk be, rajtam elegge latszott, hogy nem egy atlagos varosi ruhazatom van. Legnagyobb meglepetesemre a mise aldassal egyutt csak fel ora volt. A szallason talakoztam Doraval, megvacsoraztunk, es megallapitottuk, hogy a szallason nincs net.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése